Κεντρική σελίδα

Αταίριαστα ζευγάρια

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2011

benetton630.jpg

Θύελα αντιδράσεων προκάλεσε η Διαφημιστική Αφίσα της Benetton που δείχνει τον πάπα να ασπάζεται με θέρμη τον μεγάλο Ιμάμη του Τέμενους Αλ Αζαρ στο καιρό

Η τακτική της πρόκλησης είναι παλιά και δοκιμασμένη. Η Benetton έχει «διακριθεί» στον τομέα αυτό. Στη διάρκεια της συνεργασίας της, μάλιστα, με τον φωτογράφο Ολιβιέρο Τοσκάνι, στις διαφημιστικές καμπάνιες της πρωταγωνιστούσαν από παιδάκια όλων των εθνοτήτων έως θανατοποινίτες. Ομως, τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία που έκανε μόδα τα πολύχρωμα πουλόβερ προσπάθησε να περάσει το μήνυμά της με πιο «συμβατικά» μέσα.Αδικος κόπος. Οι καταναλωτές, συνηθισμένοι στα shock tactics, δεν επέδειξαν το επιθυμητό ενδιαφέρον. Γι' αυτό οι ιθύνοντες αποφάσισαν να αλλάξουν -ξανά- τακτική. Ετσι, από χθες, οι ιταλικές πόλεις πλημμύρισαν με αφίσες του πάπα, ο οποίος -με την αρωγή του photoshop- ασπάζεται με θέρμη τον μεγάλο ιμάμη του τεμένους Αλ Αζάρ στο Κάιρο.Η αντίδραση της καθολικής εκκλησίας ήταν ακαριαία, η αφίσα αποσύρθηκε, όμως ο ντόρος εξακολουθεί. Και δεν θα κοπάσει σύντομα, αφού τα αταίριαστα ζευγάρια είναι αμέτρητα.


Πηγή: gynaikamag.gr

Tags: united colors moda, united colors rouxa, shock tactics, ολιβιέρο τοσκάνι, diafimisi benetton 2011, moda sta rouxa, rouxa moda 2011, benetton moda 2012, benetton royxa 2012, benetton 2012, benetton 2011, μοδα ρουχα 2012, μοδα ρουχα 2011, διαφημιστικες καμπανιες, ιμαμησ, παπάς

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ

Έχετε λογαριασμό στο Pathfinder;

XHTML: Μπορείτε να χρησιμοποιείσετε τα tags: <a href= title=> <abbr title=> <acronym title=> <b> <blockquote cite=> <code> <em> <i> <strike> <strong>






Πρόσφατα Σχόλια